نکات مهم در انتخاب تختخواب  

نکات مهم در انتخاب تختخواب

۱. اگر تخت‌های کینگ را برای خرید در نظر گرفته‌اید باید این نکته را در نظر داشته باشید که کالا‌های خوابی که برای این تخت تولید شده تنوع کمتری نسبت به تخت‌های کوئین دارد.

۲. در هنگام خرید، به طول تخت خواب توجه کنید. تختی را انتخاب کنید که طول آن از قد شما بلندتر باشد. بنابراین اگر قد فردی که از تخت استفاده می‌‌کند بلندتر از دو متر است، نمی‌تواند از تخت‌های استاندارد استفاده کند و در این حالت، باید از تخت‌های سفارشی استفاده کند.

۳.عرض تخت، از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کرد. سعی کنید تختی را انتخاب کنید که بتوانید دستان و بازوان خود را آزاد بگذارید بدون اینکه ازتخت آویزان باشد یا برای فردی که کنار شماست مزاحمتی ایجاد کند.

۴. فضای اتاقتان را در نظر بگیرید. سعی کنید تختی را انتخاب کنید که پس از قرار دادن تخت، فضای کافی برای اختصاص دادن به مطالعه و فعالیت‌های دیگر و قرار دادن وسایلی مانند پاتختی، پاف سرویس خواب، میز آرایش و… داشته باشید. اگر با مشکل کمبود فضا در اتاقتان روبرو هستید پیشنهاد توکامگ به شما استفاده از تخت‌های تاشو، مبل‌های تخت خوابشو یا تخت‌های دو طبقه است

اندازه استاندارد تخت خواب۵. نکته دیگری که در انتخاب تخت خواب استاندارد مهم می‌باشد، تعداد افرادی است که روی آن می‌خوابند. به عنوان مثال برای راحتی زوج‌های جوانی که قصد دارند فرزندشان را در کنار خود بخوابانند بهتر است بزرگترین سایز تخت را انتخاب کند.

۶. براساس اصول دکوراسیون و جلوگیری از حرکت بالش به سمت عقب، بهتر است تختی را انتخاب کنید که دارای تخته پشتی محکم باشد. طبیعتا اندازه پشتی تخت نیز به سایز تخت‌ها اضافه می‌شود.

۷. اگر در فکر تزیین دیوار پشتی تخت هستید به فضای بالای سر خود توجه کنید سعی کنید به میزان یک متر از سطح تشک تا مانع، فاصله ایجاد کنید.

مطالعه این مطلب با عنوان اندازه استاندارد تخت خواب تنها اطلاعاتی راجع به اندازه تخت خواب‌ها به شما ارائه می‌کند. برای داشتن اطلاعاتی دقیق‌تر راجع به تخت‌ها، تشک‌ها، پاتختی سرویس خواب و تزیینات سرویس خواب مانند شال تخت با توکامگ همراه باشید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*